Nalaganje...

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Krepko

 

Splošni pogoji Spletnega butika Krepko so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZSin mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S Spletnim butikom Krepko upravlja podjetje Kele&Kele d.o.o., Laze 22a, 1370 Logatec (v nadaljevanju trgovina). Ob registraciji v sistem Spletnega butika Krepko, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. 

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Spletnega butika Krepko ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Spletne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila ob prevzemu.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profile.

 

Cene

Spletna cenavelja za vse člane Spletnega butika Krepko. Član uporabnik postane z registracijo v Spletni butik Krepko.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 

Cene so navedene za kos izdelka. Pri sirih je navedena cena za maso (gramaturo), ki je napisana ob izdelku. Dejanska masa izdobavljenega sira, se lahko razlikuje od navedene ob izdelku, zaradi odstopanj pri razrezu. V primeru naročila sirov je prehodni izračun vrednosti nakupa v spletni trgovina samo orientacijske vrednosti in lahko odstopa navzgor ali navzdol. Prava in dokonča vrednost nakupa v primeru nakupa sirov je razvidna iz računa, ki ga stranka prejme od dostavi blaga.

 

Pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

S klikom na gumb ‘oddaj naročilo’ kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot vsebino posameznega naročila.”

 

Sestavi si svoj komplet

Član spletne trgovine Krepko lahko izdelajo iz spletne ponudbe izdelajo svoj paket, katerega vrednost mora biti vsaj 15 evrov.

Strošek dostave je 4 evre (z DDV) za vsa naročila katerih vrednost je manjša od 20 evrov. Strošek dostave se avtomatsko prišteje računu, ki se poveča za ta znesek. Za naročila večja od 20 evrov ni stroška dostave.

 

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.  Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila. Ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in dostavi kupcu naročila.

Informacije o gibanju naročila kupec dobi na telefon 080 28 33.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da pri prevzemu blaga dostavljalcu sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je dejanski strošek dostave in vračila blaga. Vrnitev izdelkov v 14 dnevnem roku po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke mora kupec vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ali s pretečenim rokom ni mogoče vrniti. Izdelke je potrebno osebno dostaviti na sedež podjetja z zagotavljanjem hladilne verige. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa. V kolikor je bilo plačalo za dostavljeno blago že izvršeno, bomo vrnili kupnino in vsa ostala opravljena plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila in plačila za vrnjene izdelke nemudoma, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila iz prvega odstavka te točke.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

 

Stvarna napaka

Prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega blaga v skladu z določili civilnega prava.

Kupec je dolžan o očitnih napakah prodajalca obvestiti v takoj, sicer izgubi pravico, ki mu iz tega naslova pripada.

O skritih napakah je dolžan kupec prodajalca obvestiti v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil.

Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko takoj uveljavlja odpravo napake oziroma izročitev druge stvari brez napake ali zahteva znižanje kupnine.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Spletna trgovina Krepko bo dostavila blago v lastni režiji ali prek pogodbenih partnerjev za dostavo pošiljk, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati tudi drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostava se izvrši nakasneje v petih delovnih dneh.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.Vsi osebni podatki uporabnika in celotna komunikacija ter izvršena naročila in računi se hranijo pri ponudniku, ki se zavezuje k varovanju teh podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov – ZVOP1 (Uradni list RS št. 86/2004)

Ponudnik za nedoločen čas hrani podatke o naročniku: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Na vsa razumna vprašanja članov spletne trgovine in drugih obiskovalcev Spletnega butika Krepko bo naročnik odgovoril v elektronski obliki najkasnje v osmih dneh.

 

Varstvo otrok in mladostnikov

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Ponudnik si pridržuje pravico sprememb pravil in pogojev poslovanja, če to zahtevajo vzroki tehnične ali tržne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih v pogojih bo ponudnik člane in kupce obveščal ustrezno, ob pravem času in na pravem mestu.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova krepko@kele-kele.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno v kolikot to ni možno je pristojno za reševanje sporov Okrožno sodišče v Ljubljani.

 

 

Piškotki 
Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. 

Zakaj so piškotki potrebni? 
Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije eposlovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika - saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh. 

Katere podatke vsebuje spletno mesto?

Podjetje: Kele&Kele d.o.o.

Ime piškotka: sid_customer
Namen: Unikatna identifikacija uporabniške seje
Trajanje: Trajanje seje

 

Podjetje: Kele&Kele d.o.o.

Ime piškotka: stat_uniq_code
Namen: Unikatna koda uporabnika
Trajanje: Trajanje seje

 

Podjetje: Kele&Kele d.o.o.

Ime piškotka: MM_EKOKREPKOSPLETNIBUTIK
Namen: Sprejemanje pogojev piškotkov
Trajanje: 1 leto



Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Kele&Kele

Laze 22A

1370 Logatec

Direktorica

Sandra Turnšek

Laze, februar, 2013